25 Şubat 2013 Pazartesi

Hafta sonu Kahvaltı Soframızdan....

       Bu tabaklar eşimin arkadaşları tarafından hediye geldi ve ben renklerini o kadar çok sevdim ki bir iki haftadır gelen misafirlerime bu tabaklarla servis yapıyorum. Bir de kırmızı ve yeşilin uyumu her zaman çok sıcak gelmiştir bana. O yüzden kırmızı masa örtüsüyle kullanıyorum. Bu hafta sonu kız kardeşim, erkek kardeşim ve nişanlısıyla pazar kahvaltısında birlikteydik. Tabi misafirlerim çok değerli oldukları  için çok özenli bir sofra hazırlamak istedim. Ve ortaya bu görüntü çıktı....


Minik kavanozlara incir reçelleri konulup ikram edildi. 




Peynirler Kurabiye kalıplarıyla yapıldı...

2 yorum :

  1. Cok guzel, ozenle hazirlanmis bir sofra olmus. Peynirler harika rukiyecim. Cok hos oldu gorunce. Iyi gunlerde kullanin.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz sehercim. Bir gün kahvaltıya da bekleriz inşa.

    YanıtlaSil

Zaman ayırıp mesaj yazma zahmetinde bulunduğunuz için teşekkürler.
Yorum yazıp alttaki seçenekten anonimi tıklayıp yorumlarınızı yayınlayabilirsiniz.

 

Rukiye'nin Günlüğü Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template