2 Şubat 2013 Cumartesi

Ankara Kalesi'nden Objektifime Yansıyanlar..

      Sevgili arkadaşım Sevban Esra ile bir gün Ankara Kalesi'ne fotoğraf çekimine çıktık. Tabi bilinen yerlerini değil de daha çok arka sokaklarını gezmeyi tercih ettik. Çok da keyifliydi. Arkadaş artık fotoğraf çekiminin ustası olduğundan çektiğim her foto'ya bi bahane buldu sağ olsun.  Yok ordan olmazmış da burdan çekilirmiş, yok öyle tutlmazmış da böyle tutulurmuş, senin makinadan değil de benimkinden çeksenmiş:)) tabi bizim ki canon değil ya:(( Fotoğrafları yüklerken o anlar geldi gözümün önüne içten içe gülerek yüklüyorum şimdi.





Arkadaşım çek çek bitiremedin. Küçücük dükkanda bir o yana bir bu yana
bir saat çekim yaptık sayende...


Bu kıyağımı da unutma bak sana özel çerçeve yaptım.:))


Eskiden dikiş makinaları bile ne kadar naifmiş...


Bu sokak babamın adını taşıyor o yüzden özel benim için 
Sefa sokak...


Artist... Abla benim resimimi çeksene, ama sadece beni çek..


Allah'ım bu çocuklardan bir türlü kurtulamamıştık.



offff ya  şu makinayı tutmasını bi öğrenemedim gitti...


Bu bisiklet çok ama çok güzeeeel


Böyle bir meslek de var:((





Hocam bunları beğenirsiniz umarım:))

İyi seyirler.

1 yorum :

  1. bak yaa! burada mı görecektim ben fotoları?! :) rukiyecim,ennn kısa zamanda yolluyorsun hepsini,bekliyorum!!buarada fotolar gerçekten güzel olmuş eline sağlık canım ;)

    S.Esra

    YanıtlaSil

Zaman ayırıp mesaj yazma zahmetinde bulunduğunuz için teşekkürler.
Yorum yazıp alttaki seçenekten anonimi tıklayıp yorumlarınızı yayınlayabilirsiniz.

 

Rukiye'nin Günlüğü Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template