22 Nisan 2020 Çarşamba

Hoşgeldin Ramazan 2020


     Aradan yıllar geçti ve ben burada yazı yazmayı birşeyler paylaşmayı çok özledim. Ve Ramazan dolayısıyla birşeyler eklemek istedim.  Ramazan ha geldi ha gelecek derken kapımızı çalmak üzere. İlk kez bu kadar sabırsızlıkla bekliyorum gelmesini. Öncesinde malum corona dolayısıyla,  evde kalıp,  ruhen kendimi dinlendirebildiğim içindir belki de. Dinlendirmek derken elbette yorgunluklar. koşturmalar, oldu hala da devam ediyor ancak yapılan  sınırlı şeyler,  enerjinin  belli bir alanda kalmasını sağlıyor sanki .
   Ramazan geliyor demiştik. Bu sene coşkuyla geliyor inş. Evler süsleniyor herkes birbiriyle yarış halinde. Ben de bu süslemelere ufak da olsa bir katkı yapmak istedim. Ve buraya bir yazı bırakıp kaçıyorum




R1

R2


R3
R4



R5

R6

R7

R8









2 yorum :

  1. D-I YAZISINI ÇIKARMAK İSTİYORUM AMA TIKLANMIYOR.

    YanıtlaSil
  2. Kalıp için teşekkürler,elinize sağlık

    YanıtlaSil

Zaman ayırıp mesaj yazma zahmetinde bulunduğunuz için teşekkürler.
Yorum yazıp alttaki seçenekten anonimi tıklayıp yorumlarınızı yayınlayabilirsiniz.

 

Rukiye'nin Günlüğü Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template