23 Mart 2013 Cumartesi

Şifa niyetine Kayseri yollarında..

          Kan pıhtılaşması diye bir genetik bozukluk. Tıbbi anlamıyla trombofili...Tedavisi clexane diye bir iğne veya coraspine hap...Bebeği düşen bir çok bayanın yaşadığı sorunlardan biri. Gebelik boyunca her gün vurulması gereken iğneler.Kanı 24 saatliğine sulandırıyor. Ertesi gün kan yin pıhtılaşıyor, tekrar sulandırıyorsunuz . 3 kadın hastalıkları doktoruna, bir hematoloji doktoruna bir de endokrinoloji doktoruna sordum hepsi aynı şeyi tekrarlıyor. Modern tıbbın yapabildiği bu..
       Ben de alternatif tedavi  arayışına girdim ve bir doktor buldum.Amacım bitkisel yollarla çare bulmak. Akapunktur noktalarından vücut analizi yapıldı . Günde 3 kere düzenli olarak  aç karnına ve tok karnına alınması gereken bitkisel kapsüller  ve demlenerek içilmesi gereken acı mı acı içilecek gibi olmayan sıvı bir karışımla geri dönüldü. Doktorumuz Türkiye'de pek de bilinmeyen fakat yurt dışında oldukça yaygın olan bir alanda yani vücudun rehabilitasyonu konusunda eğitim almış biri. Yani kendisi öyle söylüyor.
      Bakalım tedavimiz olumlu sonuç verdiği taktirde daha detaylı bilgi vereceğim inş. TAbi benim için şu anda tek sorun bu bol kapsullü yaşama hayatımı adapte edip edemeyeceğim.:))

7 yorum :

  1. Rabbim şifa versın canım hayırlı vakıtte bebegını kucagına almanı nasıp etsın .. sevgıler..

    YanıtlaSil
  2. rukiyeciğim, rabbim gönlüne göre versin canım.. faktör II tasti ile çıkan sonuçtan mı bahsediyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inş. Faktör kaç bilmiyorum ama iki tane gen testi yaptırdım ikisinin sonucu da heterozigot çıktı. Sanırım faktör 5 testiydi son yaptırdığım.

      Sil
    2. benim 3 düşüğümün sebebi araştırılırken faktör II de heterozigot çıktı.. faktör 5im normaldi.. bitkisel çözümler konusunda şüpheciyim ben biraz. inşallah olumlu sonuçlarını görürsün, ben de senden adres isterim..

      bu arada sen de bi bebek kaybettin? geçmiş olsun..

      Sil
  3. Canım geçmiş olsun. peki sana nasıl bir tedavi şekli önerdiler. Muhtemelen iğne vurulman gerektiğini söylemişlerdir. Ayrıca benim de üç oldu:(( BEn de şahsen modern tıbbın tedavi şeklinden şüpheciyim. Bakalım olumulu sonuç verirse sen de gidersin inş. :) şu anda sonucu görmeden kimseye tavsiyede bulunmak istemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz Dr ile görüşmedik, yeni keşfedildi bu mesele, ne önerecek bilmiyorum..

      Sil

Zaman ayırıp mesaj yazma zahmetinde bulunduğunuz için teşekkürler.
Yorum yazıp alttaki seçenekten anonimi tıklayıp yorumlarınızı yayınlayabilirsiniz.

 

Rukiye'nin Günlüğü Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template